lördag 7 april 2012

lördagmorgon ,påskafton

....och jag vaknade av alarmet ,men somnade om o vaknade 07.12....gaah....men efter att ha vaknat till efter nån minut kom jag just i håg jag hinner bli klar o redo för vi far i väg på fiske en timme senare än i går 09.00-09.30.
la mig vid 23.30 i går o vaknade av telefon 02.45 ,fick främmande av en som behövde fylla på sin kyl.(anton ) o när hans kyl är tom o affären stängd då blir mamma en räddande ängel sådär mitt i natten.
när han efter nån minut gått igenom kylen så for han upp till sovstugan o jag försökte somna om ,det tog ett tag o sen somnade jag.
jag har mega jättemycket värk idag i nacke axlar o armar ,men som jag alltid gör biter ihop för jag ska banne mig i väg på pimpeltävling på isen i kolerträsk. vädret är kanonfint ,soligt o några minusgrader  värmen kommer under dagen  nu blir det morgonkaffe .......ha en bra solig o fin dag

Inga kommentarer: