tisdag 10 april 2012

tisdag i helhet

...jag knatade i väg på jobbet. tur jag ar nära till jobbet för hujja vilket pissväder blötsnö o det har snöat hela långa dagen o jag tror tamejsjutton att det snöar än om inte det är regn som kommer ner från skyn nu.slutade lite före 12 för att gå hem o det var väldigt behagligt ,en lugn skön stund ,lite vila o avkoppling.
sen på eftermiddagen hade jag mer energi o jag gräddade en ugnspannkaka o donade ,när klockan var strax efter 15 kom anton med kompisar hem.
en god vän ringde ,trevligt. pratade fortfarande  i telefon medan jag gick i väg till massagen kl 16 =).....ett maratonlångt samtal ,det gillas =)......
när jag åter var hemma så var anton o kompisar kvar här o då efter ett tag då dem åkt så tog jag mig en dusch o la mig för att slappa.
jag har tvättat kläder o ska alldeles strax hänga tvätten. roger o oscar kom hem strax före 18 dem har käkat o nu är oscar hos en kompis o roger har somnat på soffan. hur ska jag få han att kliva upp därifrån o skjutsa mig på affären?.....jag behöver fylla på  kylen,  den gapar tomt efter helgen då jag inte hunnit handla annat än några liter mjölk.
dem visar hockey på tv4 i kväll slutspelet 2012 sneglar lite då o då ,men egentligen har jag inte tid att sitta här o hänga jag måste göra lite nytta. hej så länge....

Inga kommentarer: