söndag 15 april 2012

snöiga morgon

...gomorron jag tog sovmorgon idag ,vaknade vid 05.30 o somnade om till 07.05 då klev jag upp. lite sovmorgon blev det =). när jag klev upp tittade jag ut genom fönstret o shit pommesfrites ,det snöar massor ,helt vitt ute.ser ut som att vintern kommit tillbaka. men jag vet att snön  som kommer nu är för att ta bort snön som redan ligger på marken.
det är bara ha tålamod o drömma om våren ,värmen o solen , än är det aprilmånad o då kan vädret vara väldigt skiftande.
här sitter jag med första kopp kaffe ,tvn surrar ,de andra sover här är det lugnt o tyst.vad jag ska pyssla med en dag som denna vet jag inte. alltid finns det nåt att göra så som tvätt , städ o såna sysslor.
nu ska jag dricka mitt kaffe ,slappa o bara ta det lugnt en stund.......

Inga kommentarer: