torsdag 12 april 2012

jobb, främmande o annat

kom hem strax efter kl 12 o hade tänkt vila o ta det lugnt ,men som oftast har jag alltid några "måsten" innan jag kan få ro i kroppen och inta ryggläge i soffan.
jag startade tvättmaskinen sprang upp till grannen en sväng o efter ett tag så kom jag hem igen o då gjorde jag varma mackor i smörgåsgrillen för att få mig lite mat.
 därefter intog jag ryggläge men inte hann jag vila så länge så ringde det på dörren o rogers bror kom förbi en sväng ,sen kom grannen o jag for upp dit o surrade en stund ,telefonen ringde en god vän hörde av sig o jag gick då hem för att prata i telefon en stund.
på eftermiddagen tittade en kompis förbi ,trevligt med sällskap.=) en stund senare kom oscar hem med några kompisar , full rulle här hemma ett tag. =).....sen efter oscar fått mat i magen så for dem ,kvar hemma var jag tills roger o anton kom hem från jobbet strax efter 17.30.
oscar har varit på bowlingträning ikväll o när den var klar så for han o följde med anton o roger upp till garaget o nu är jag åter ensam. tvn surrar på tv4 ,det är hockeykväll BIF-SAIK spelar ,givetvis hejjar jag på SAIK om jag måste hejja på nån =) , tråkigt nog har det inte gått så bra för luleå denna säsong. =(.....tvättmaskinen är i gång åter igen o jag funderar på vad jag ska göra ..hmm....städa lite men det lät inte alls lockande ,kanske springer upp o ser om grannen är hemma annars är jag nog bara hemma. ha en bra kväll .....

Inga kommentarer: