söndag 15 april 2012

söndag eftermiddag/ kväll o bingolotto

...eftermiddagen tillbringade jag vid spisen för att laga mat. kokade risgrynsgröt o under tiden stekte jag plättar. hmm....skulle jag göra nån efterrätt?....efter en stunds funderande så bakade jag en ananaspaj.
jag har tvättat en del kläder ,vikit o hängt tvätt ,diskat o plockat.
efter att ha varit i gång så vilade jag ,ja jag har faktiskt mest bara slöat denna kväll. bingolotto började kl 19.30 o eftersom vi hade lotter så spelade vi ,ingen vinst blev det tråkigt nog. jag hade ju velat vinna en bil för det var extra bilar att vinna ikväll.
som vanligt har jag en kenorad ,men inte vann jag nå på den raden ikväll ,ungefär som vanligt med andra ord.
jag har ägnat en del tid framför datorn ikväll för att spela ett spel ,pro pilkki 2 ,såå kuligt pimpelfiske spel.=)
nu är det snart dax att lämna datorn o soffan för att krypa ner i sängen för i morgon är det jobb ,ny vecka ,ny dag......sov så gott

Inga kommentarer: