lördag 7 april 2012

påskafton ,pimpeltävling o kvällen är din

och den har jag tillbringat på isen ,kolerträsk o det var pimpeltävling. jag fick pris idag oxå med fiskefångst en aborre o en liten gädda. vi tillbringade dagen med våra kompisar ,trevligt o solen lyste o värmde men däremellan lite blåsigt ,kanske därför in te fisken vvar riktigt på taget.
när vi kom hem strax före kl 15 så tog jag envarm dusch innan jag ställde mig vid spisen för att laga middag (potatismos, fläskschnitzel o wokgrönsaker). roger la sig på soffan o somnade o hade jag inte lagat mat så hade det nog inte blivit nån middag.
efter middagen så vilade jag en stund medan roger o oscar åkte upp till garaget en kort stund.
jag har tvättat kläder o lite sånt o varit ut för att hämta oscar hos kompis för att sen åka hem o se kvällen är din på tv4 , bra underhållningsprogram =).
jag har forttfarande megamycket värk ,hoppas den minskar för jag orkar inte gå omkring med såhär mycket värk hur länge som helst.
innan det är läggdax så blir det nog ut en sväng på byn för att kolla läget. ha en bra kväll

Inga kommentarer: