fredag 6 april 2012

långfredag

....och ajg är vaken o uppstigen. jag har kokat mig första kopp kaffe denna fredagmorgon. denna dag är en lång dag o kallas långfredag. enligt biblen o filmen jesus christ super star så dog jesus på korset långfedag.
idag ska vi iväg o fiska o det blir upp till kåbdalis ,där har dem pimpeltävling. planera d tid att åka är vid 08.30. jag har förberett en del o ska bara färdigställa o packa resten men nu ska jag dricka mitt kaffe o slappa. jag har värk så jag blir då snart knäpp tror jag .....vad ska jag göra?.......hmm....ja som jag försöker intala mig själv så är det bara att bita ihop o försöka vara den sprudlande glada bönan  som jag är =)..........
ingen mer än jag är vaken denna tid på en ledig dag ,det är lugnt o tyst här hemma.nu ska jag sluta surra ha en fin dag så kommer jag tillbaka......

Inga kommentarer: