torsdag 10 november 2011

torsdag

o den har varit allt annat än händelsefattig.=).......timmarna har liksom flygit iväg denna dag. =).....värk det har jag o trött känner jag mig men har inte än hunnit vila nå i eftermiddag.
efter en lugn o skön ,behaglig morgon klädde jag på mig o hoppade upp på cykeln för att fara på ett möte ute på jobbet ,jag for i tid för det var både halkigt o kallt .....
kom i värsta höga farten o skulle bromsa in vid ett övergångsställe....ooops inga frambromsar. , hjälp ...men snabb som jag kan vara så fick jag stopp på cykeln med mina fötter.....=)....annars hade det slutat illa. idag för fyra år sen inträffade bilolyckan som förändrade mitt liv o det hade kunnat bli en olycka idag om oturen varit framme.
nåväl jag var tidig på jobbet så jag surrade bort en stund med de anställda.
efter mötet hoppade jag upp på cykeln o i rasande fart for jag på skolan för att vara där mina två timmar. =).....såhär efter fyra dagar så känns det bättre o bättre ,men än vågar jag inte hoppas på för  mycket på att få fortsätta där ,men en önskan om det finns givetvis. vad annars finns det för mig?....nåt jag har grubblat på är följande: är det vid fyrtioårsåldern livet börjar , då nya dörrar öppnas ?...hoppas på ett svar på frågan för jag vill absolut veta......
dagens middag :mjölkstuvade makaroner ,köttbullar i krämig sås ,gott. även jag har fått i mig både lite kolhydrater o proteiner idag.....
live life and enjoy every day ,don't waste your days to do nothing you might regret it in the end......

Inga kommentarer: