lördag 12 november 2011

lördagmorgon

vaknade 06.47 av en oscar som kom o sa att han var jättetungandad.....stackars liten. det är bara att åka in till sunderbyn med han för att han ska få hjälp med andningen. har ringt o nu är oscar o roger påväg in dit. jag hade gärna följt med ,men eftersom jag ska bort idag så åker dem in själv. förra gången det var dags att inhalera så var jag i väg med honom. är orolig för lilleman ,men tror det fixar sig utan mig denna gång.
nu på förmiddag (ca 10,40) ska jag i väg till havsbadet för att vara modell för en dag. ska bli kul ...tror jag......nått nytt jag aldrig varit med om.=)
grubblar vad kläder jag ska ha på mig när vi åker idag....svårt val .....kan ju inte säga att jag inga kläder har för då ljuger jag......
slappa en stund o dricka morgonkaffe innan det är dags att förbereda sig för dagen.....hej hej

Inga kommentarer: