måndag 21 november 2011

en ny dag ..

måndag en dag o ny vecka. möte 09.15  en uppföljning som  varade ca 35 minuter o sen gick jag raka spåret på jobbet o där var det full fart tiden rusade i väg o när klockan var runt 12 så gick jag hemåt....kallt ute...brr....o väldigt trött efter att ha sovit dåligt i natt. när jag kom hem gjorde jag varma mackor ,käkade o intog ryggläge i soffan för den nödvändiga vilan för att orka med resten av dagen.
har gjort lite diverse sysslor hängt /vikit tvätt diskat o plockat o lagat mat o däremellan vilat. efter de sysslorna gick jag ut en sväng på byn ,kände jag behövde röra på mig o få lite frisk luft i lungorna , efter en stund var jag åter hemma.
vilade en stund sen ställde jag mig i en het dusch för att bli varm. nu har jag sett lite tv o rättat kenot ,som tyvärr inte gav nån vinst. =(. funderar på att ta en längre promenad under kvällen ,det skulle jag behöva känner jag ,är fortfarande trött o har värk.
hej så länge

Inga kommentarer: