måndag 14 november 2011

måndag

denna dag har jag jobbat mina två timmar o det känns bara bra =).....sen gick jag hem för att jag behövde vila min värkande kropp. hela eftermiddagen tillbringade jag hemma gjorde diverse sysslor o vilade. till middag beslutade jag mig för att låta dem äta matrester.....det gillades inte , kan tänka mig att dem är alltför bortskämda dessa herrar.
vid kl 17 tog jag en dusch o sen ut en promenad för att få lite luft o motion.
jag har varit med roger o en kompis i ett garaget när dem skruvat =) , till o med jag kunde hjälpa till lite =).....kom hem för ett tag sen diskat undan o tagit en dusch o nu slappar jag i soffan o dricker en kopp te o ätit en macka.
har precis kollat mitt keno och det blev en liten vinst ,endast 5 kr.....det verkar riktigt omöjligt detta med keno ..........nåja nu käka en till macka ha det så bra o sov så gott /kram

Inga kommentarer: