fredag 11 november 2011

fredagkväll

denna dag ... är en fredag. jag ahr arbetstränat mina två timmar mellan kl 10-12. det känns som att det bara går bättre o bättre ,å vad jag önskar jag fick fortsätta jobba där ,jag håller tummarna att det blir så. jag gick hem och har varit hemma resten av dagen med oscar. jag har tvättat kläder ,hängt o vikit tvätt o lagat mat :kotletter ,sås o ris ,gott. jag har pratat en hel del i telefon ,vilket jag tycker om att göra =)......kan prata i timtal med en god vän =)......
under tiden har oscar roat sig själv framför datorn. han är ganska hostig o snuvig ,hoppas han piggnar till under helgen så att han kan gå till skolan måndag.  efter jag lagat middag var det hög tid för att vila min värkande kropp o därefter har jag färgbombat mina slingor o tvättat håret ,laddar inför morgondagens äventyr.....
vad jag ska göra sen i kväll kan jag tänka mig är att handla lite o sen "hänga" här i soffan framför tvn , känner mig trött o slö.
ha en fortsatt bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: