torsdag 24 november 2011

några snabba..

...rader från mig. morgonen har varit lugn o skön ingen stress.=). när banken öppnade for jag dit för att göra bankärrenden o sen gick jag hem. halkigt värre ute nu.
jag har gjort diverse sysslor under dagen o vilat ,jag somnade faktiskt en kort stund. =) när jag vaknade klev jag upp o ställde mig vid spisen för att börja med dagens middag. just nu kokar jag potatis o baconbiffarna steks i ugnen o när dem är klar så gör jag en god sås.
oscar har kommit från skolan o nu längtar vi efter anton som är påväg hem efter att ha varit borta flera dagar.(han är hemma vid 16-17)
jag har som vanligt mycket värk o jag önskade att mina låsningar i bröstryggen o nacken kunde lossna , men jag får nog  dras med dem tills jag får en tid hos sjukgymnasten..... bäst att kolla maten i köket. ha en fin eftermiddag

Inga kommentarer: