söndag 13 november 2011

fars dag

...denna farsdag har jag mest tillbringat hemma städat lite o gjort  diverse sysslor medna de andra varit borta. har haft en lugn o skön söndag. på eftermiddagen runt kl 15 lagade jaqg mat : korvstroganoff o ris o till efterrätt bakade jag en ambrosiatårta.
känner mig trött o har en hel del värk. har precis duschat o nu väntar jag på bingolotto för något nnat roligare finns väl inte att göra. skulle verkligen behöva ut o promenera ,få se om jag gör det senare i kväll nångång efter bingolotto......
i morgon är det jobb för mig mellan kl 10-12......oscar är betydligt mycket piggare o i morgon ska han på skolan. han pratar om att sova uppe i sovstugan med anton i natt o åka buss till skolan o vill han det så får han göra det........gårdagens lotto gav ingen vinst kenot gav endast 5 kr i vinst......VARFÖR? ....kan inte jag få prova vinna en lite större vinst ,det skulle va kul att få känna hur det skulle vara.
nåja nu ska jag sluta surra ,c ya later......

Inga kommentarer: