söndag 13 november 2011

bingolotto ..

bingolotto kväll framför tvn en timme o med en vinst ,en ny bingolott fick roger vinna själv  vann jag ingenting. när klockan var närmare 20.30 så drog vi ut en sväng förbi en kompis o innan vi for hem igen så var sprang roger in på ok o köpte några liter mjölk.
innan vi drog i väg så hade jag gjort mackor färdig att skjutsa in i ugnen. när vi kom hem så åkte plåten in i ugnen o nu har jag precis käkat 2 mackor o en kopp te snart urdrucken. ännu mer mätt i magen....nu är en snus på plats under läppen o nu ska jag bara slappa en stund innan jag kryper ner under täcket o kramar kuddarna. som vanligt ska jag kliva upp tidigt i morgon o väcka oscar o få i väg han till skolan.själv tar jag det lugnt till ca 09.40 då knatar jag i väg o gör mina två timmar......
nu en stund beck på tv4....sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: