tisdag 15 november 2011

dag 2

i denna vecka nummer 46. ingen snö än i sikte ((bra )....=)...men kallt eller kallt o kallt ,det är i alla fall lite kallare än tidigare dagar.....men ju längre in i vintern vi kommer blir det dessto kallare.
efter jag jobbat mina två timmar tog jag svängen upp på byn för att göra diverse ärrenden. var in på ica för att handla för att laga god middag sen gick jag förbi o hämtade ett paket köpt via tradera (dock inte nåt åt mig) ,kompis som handlat via mig. sen gick jag hemåt. när jag kom hem så gjorde jag en varm macka i smörgåsgrillen o satte mig ner när jag åt den. tog en stunds vilopaus.
 nu på eftermiddagen har jag lagat middagen : kasslergratäng o potatis ,diskat undan o vikit tvätt, tagit en dusch o nu vilar jag med en kopp kaffe innan jag ska hänga tvätt......
vad som händer i kväll vet jag inte riktigt , förrutom att jag måste få med mig nån ut på affären för att bära hem diverse varor när jag handlat ......nu dricka kaffe innan det kallnat för mycket ...hej hej

Inga kommentarer: