onsdag 2 november 2011

onsdag

och nu är jag tillbaka här. eftermiddag hemma uträttat diverse sysslor o lagat mat.
vilat lite emellanåt ,som är nödvändigt för att jag ska orka ,värken är som vanligt =(.....
jag började grubbla o kom på att jag har inte ätit vanlig mat på några dagar ...hmm....men det kan ibland gå flera dagar utan att jag äter ordentligt nån macka bara då o då kan jag trycka i mig ,kakor o godis kan jag oxå få i mig , dessto mer kaffe o snus går det.=) om jag mår dåligt ,typ grubblar o så så har jag ingen matlust o då äter jag inte heller. i sinom tid får jag väl tillbaka matlusten.
jag har i alla fall precis käkat en macka köpte en förpackning pågen ,fröjd ,ett gott bröd. =). jag hade planerat att se bonde söker fru ,men eftersom vi hade främmande så missade jag det från början o sen ringde telefon så jag följde med roger ut o handlade. reprisavsnittet får jag se när det visas nångång i helgen.
nu sitter jag en stund vid datorn ,funderar på att snart bädda ner mig o läsa min bok , känner mig "hängig" o ur form.......allmänt LESS......vill göra nåt kul ,vill kunna fylla dagarna med LIV o inte  fylla livet med dagar.......
kenot går inte alls bra ,hur jag än ändrar mina rader så lyckas jag inte pricka in o vinna =(.....lottot ja just det ,det har jag ju glömt kolla .....nä nu har jag surrat nog ....sov gott /tingeling

Inga kommentarer: