torsdag 17 november 2011

har ni tänkt?....

på att det snart är advent o därefter kommer julen med stormsteg.....jag ryser när jag börjar tänka på det  ....shit pommes frites nästa söndag är det första advent o inget har jag förberett.
det här är den enda helg som är något sånär lugn , sen är det några helger framöver som är fullproppade med massa göromål o roger o pojkarna måste hjälpa mig en del.
måste sätta mig ner o prata allvar med familjen för det tror jag inte dem tänkt på att julen närmar sig med stormsteg.
nåja ....nu till något annat. jag har abetat två timmar idag ,men om nån vecka ska det ökas till fyra timmar per dag är det tänkt iaf. helhetsintrycket av jobbet är helt okej. =)......trots att jag alltid kommer hem o är helt knäckt , med värk så går det bra ändå.
idag torsdag jag gick på affären efter jobbet o handlade till dagens middag : pasta bolognese.
sen gick jag hem för att vila o uträtta diverse sysslor ,de jag orkat göra vill säga.
jag har lagat mat ,vikit o hängt tvätt bla....nu lite vila o sen en kopp kaffe .....
kvällen blir nog att tillbringa framför tvn o spela bingolotto om jag inte hittar på nåt annat att göra. hej så länge

Inga kommentarer: