söndag 27 november 2011

skyltsöndag , shopping ,fyrverkeri..

...o bingolotto på tv. jag börjar helt ärligt tröttna på detta program för man får ju aldrig vinna. nån enstaka gång kan jag vinna med då bara en ny lott o som mest en hundring.....
vid 15.30 gick vi ut på byn för att se på julskyltningen o nog var det folk ute. när jag kom på storgatan tog jag vänster gick några meter o in på mim (såklart) =)......o där fyndade jag =) o jag behövde inte betala själv denna gång (roger öppnade börsen) , men nästa gång har jag fått veta då får jag betala själv .....sen gick vi uppför storgatan o ner ,pratade med lite folk in på ica o sen gick vi hem ganska precis en timme var vi ute.
skönt att komma hem o skulle koka en kopp kaffe då såg dem att vi glömt lämna tillbaka en film ,så jag klädde på mig o gick o lämnade den o sen hem för att dricka en kopp kaffe o vila i soffan. strax före 18 gick vi ut igen då för att se fyrverkeri som dem alltid har varje år.
sen hem igen o vänta på att bingolotto skulle börja......
dagens fynd:en ny top o ett par svarta  jeansleggings i satin =)
snart dax att ta en dusch o förbereda mig för morgondagen ......hej så länge

Inga kommentarer: