lördag 12 november 2011

denna dag

idag har jag varit på äventyr med kompisar. var medbjuden på havsbadet för att va modell för en dag o huvva så kul att få bli sminkad o fotograferad =). köpte alla kort o har dem sparade på en skiva. vi var där vid 12 o hemma vid 16.30 ungefär. trött o värk ,men det kan det vara värt efter den här dagen ,ett minne att ha kvar.
kvällen har varit superduper bra. efter att ha tagit en dusch ,käkat en halv pizza o vilat så tog jag en promenad ,skööööönt. när jag kom hem fick vi främmande ,trevligt. =).......nu har jag slagit ner lilla rumpan i soffan ,känner mig trött men inte sova ännu.
vi ska ut o ränna har jag bestämt. om oscar följer med som det är tänkt så ska vi hämta han om nått tag.
det har blivit kallare ...brr....det var nog kallt när jag tog min promenad ,men det blir ju bara kallare o kallare .......inte bra.
nåja nu ska jag kolla mitt lotto ,kenot gick inte speciellt bra endast en vinst på 5 kr......hej så länge

Inga kommentarer: