lördag 19 november 2011

shoppingdag

.....ja denna lördag blev en shoppingdag. for i väg som sagt i morse strax före 09.00 först hämtade vi upp oscar i sovstugan o sen vidare mot the big city....=). vi tillbringade ca två timmar att gå runt på stan o det var bara roger o oscar som handlade ,konstigt nog. själv hittade jag inget.
sen for vi ut på storheden o  däääär hittade jag iaf en ny jacka ,jag hade mitt sikte  inställt på en jacka denna dag o med lite tur fyndade jag en på halva priset ....oootroligt bra pris  o fin är den.
nåja innan vi åkte hemåt var vi in på willys för att handla matvaror.strax efter 14 var vi så påväg hem.när jag kom hem så var det bara för mig att ställa mig vid spisen för att laga matlådor till anton som åker o jobbar i morgon o blir borta ett par dagar.
jag har lagat 4 sorters maträtter denna dag ....puh.....
efter det så har jag vilat o vad ska jag göra nu då?...hmm.....vill hitta på nåt ,är alltför rastlös för att bara sitta hemma å "tråka"........hej hej

Inga kommentarer: