onsdag 2 november 2011

förmidda.....

när jag slappat klart tog jag mig ur soffan ut mor hallen för att hitta ytterkläderna ,det var dax för en sväng ut på byn för att handla matvaror till middagen som oscar beställt idag. jag gick i väg o handlade o när jag lämnat affären o var påväg nerför storgatan kunde jag inte låta bli att bara få kika in o kolla om det lite "höstnytt" =)...på mim då såklart.
nog fanns där en del fiiint.....o ja jag erkänner kunde inte motstå frestelsen att köpa nåt idag som jag bara kände att det där är JAG.=)
efter ett tag där inne hade jag bestämt mig vad som skulle få följa med mig hem idag. glad i hågen gick jag sen hem o nöjd över mitt köp. tänk så bra jag kan må när jag får köpa nåt klädplagg , det piggar upp en tråkdag ,verkligen.
jag har tvättat lite kläder o hängt/vikit tvätt. oscar o hans kompis spelar dator i hans rum o nu ska jag vila en stund. lotto o keno inlämnat för idag........
så fin klänning /tunika passar bra till både strumpbyxor o tights

fint linne med spetskant nertill
hej hej

Inga kommentarer: