tisdag 1 november 2011

förmiddag

och jag är tebax =)....en lugn o skön ,mysig morgon. när klockan började närma sig 09.30 så då kom energin och jag intog min plats i köket vid köksbänken. tog fram ingredienser o började baka. oscar kom in i köket en stund före 10. han hade blivit väckt av telefon, inte av mig iaf.....=) tidigare på morgon har jag varit lite försiktig så att han skulle få sova en stund.
jag har bakat först en chokladkaka med glasyr o därefter en chokladprickig sockerkaka innehållande blockchoklad. efter det så har jag ätit frukost/lunch =)....
nu blir det att vila mina stackars värkande armar o axlar o inta ryggläge med min bok i handen nått tag o sen kanske baka nå mer kanske...=)....
chokladkaka med glasyr (recept finns under etiketten recept här på min blogg)

chokladprickig sockerkaka

min frulle /lunch idag =)
tänk på att inte fylla livet med dagar utan dagarna med LIV....det ska jag försöka göra så gott jag kan även om det innebär förändringar så måste jag ändå försöka för att få må så bra jag bara kan ......hej så länge...

Inga kommentarer: