söndag 20 november 2011

mat o bak

...denna dag har mest handlat om mat o bak o andra diverse sysslor i hemmet. har sett till att ha riktigt fullt upp trots värk har jag ändå lyckats bra denna söndag. =).....vid 17 tiden tänkte jag ,bingolotto i kväll då måste jag ju ha nåt gott framför tvn ,första tanken då var att springa ner på affären o köpa godis men istället ställde jag mig vid spisen för att kasta ihop nå hembakat.
jag har bakat en chokladkaka med glasyr ,chokladbollar o nu gräddas en citronkaka i ugnen. =)....min kropp värker så nu behöver jag definitivt vila. det är än en stund innan bingolotto börjar.
anton for i väg för att jobba vid 17.20 ,en orolig mamma skickade iväg sonen ändå till pajala....hujja många mil dit upp o inte är väglaget det bästa ,halka o snö.
fick oväntat främmande i dag o vad bjöd jag då på ...jo gevalia så klart =).....trevligt. kom gärna igen o fika nån fler gång ...
hej så länge....

Inga kommentarer: