måndag 7 november 2011

dagen idag

...som sagt började min arbetsträning på skolan idag ,i elevfiket. hann aldrig vara just där det var annat att göra denna dag för dem jag ska "hänga" med , jag hakade på o då två timmar gått så var det full dag för mig.
lite svårt att hinna känna efter hur det kändes efter bara två timmar ,men så här efter ett par timmar o lite eftertanke så kan det nog vara helt okej. =).  imorgon tar jag nya tag igen o resten av veckan två timmar varje dag ,sen få jag se hur mina dagar kommer att se ut ,huvudsaken är att jag gör tio timmar i veckan de första veckorna ......jag hoppas detta kommer att bli bra.=) jag vågar inte ha för stora förhoppningar för då blir jag än mer besviken om det inte blir som jag önskar.......
det känns att jag "jobbat" idag för värken är mer påtaglig o jag är sååå trött.men det ska nog ge med sig med tiden då jag börjat vänja mig.
inspirationen med skrivandet vänder och jag blir bättre med att göra inlägg det är jag säker på. =) men för att få et leende på mina läppar så behövs kommentarer .....så snälla rara ,lämna kommentarer o jag lovar att fortsätta mitt ihärdiga bloggande......kommer tillbaka sen /kram

Inga kommentarer: