fredag 18 november 2011

fredag i helhet

när jag jobbat mina två timmar så gick jag hem o vila var inte det första jag gjorde ,fastän jag hade behövt det. näää energi hade jag en del av för att baka en sverigekaka o en silviakaka. därefter så vilade jag nöjd av att ha gjort lite nytta hemma oxå. =)......oscar kom hem från skolan på eftermiddagen o sen anton o roger.
roger o pojkarna for i väg tidigare i kväll o jag blev ensam kvar hemma o då tänkte jag att jag kunde lika gärna ta en promenad med en fikapåse i handen o gå förbi o bjuda roger o en kompis på kaffe o fika medan dem skruvade i garaget.
där blev jag klar till dem var färdiga ,vi kom hem för en stund sen. nu har jag satt mig här en stund men vi ska snart ut en ragg o se om det är nå folk ute o samtidigt springa in på shell......så har denna eftermiddag o kväll sett ut för min del. hej så länge

Inga kommentarer: