lördag 5 november 2011

eftermiddag.....

och jag är tillbaka o jag har egentligen inte mycket att förtälja.....lördag allhelgona. jag sitter här o kan höra från köket morrande från roger som jag tvingat laga mat idag......det kan han gott göra för varför ska JAG  alltid laga mat. nää nu jäklar har jag satt stopp dax att börja säga i från o göra mer som jag vill......då mår jag nog bäst.
ett kompisgäng drar ut i kväll o jag  fick erbjudandet att följa med ....hmm.....mitt svar ...måste grubbla. jag kan ju inte sitta här hemma o växa fast med soffan det vet jag ju.......får se hur jag gör ....en sak vet jag då att det är nog lugnast hemma ,men däremot inte lika kul.
 med bloggandet vet jag inte heller ,ska jag lägga ner mitt skrivande, ta en paus  el inte o om jag pausar hur länge då?   iaf så vet jag att jag kommer då inte att skaffa en till blogg  ,det räcker gott o väl med en =) kanske dax att spela keno........ hej så länge

Inga kommentarer: