tisdag 1 november 2011

ingen rast ingen ro

...trodde jag skulle få vila min värkande kropp ....hmm....det tog bara ett par minuter sen var dem hungriga oscar o hans kompis så det var bara för mig att pallra mig upp från soffan o laga lunch : pasta carbonara som var oscars önskemål. medna jag ändå var vid spisen så rörde jag i hop en muffinssmet o gräddade dem. till efterrätt får dem muffins.
men nu ska jag banne mig vila inte "serva" dem nå mer på ett bra tag.....
jag har lämnat in nya kenorader o hoppas på en stoooor vinst  i kväll =).....
ser fint ut ute ,solen lyser nu o på himlen ser det precis ut osm om det ska komma nå nederbörd.....
nygräddade muffins =)
var är era kommentarer ,nu efterlyser jag såna. för att jag ska kunna veta om nån överhuvudtaget läser mina inlägg så vore det kul med en eller flera kommentarer......hej så länge

Inga kommentarer: