söndag 3 april 2011

söndagkväll

jaha...då var det redan söndagkväll. här sitter jag ensam och har spelat bingolotto en stund. tog en dusch och bytt kanal till tv4 stockholm -båstad ,en miniserie i tre delar. tvättmaskinen är klar och det är dax att hänga lite tvätt.....denna ständiga syssla..... pojkarna har varit hem för att käka och duscha och dem hade bråttom upp till garaget o sovstugan ,där pojkarna ska sova. roger skjutsade upp dem och han har inte kommit hem ännu. han hittade väl nåt att göra i garaget. här är det lugnt o tyst förrutom tvn som surrar. jag har tänt ljus och ska bara slappa resten av kvällen. kenot gav ingen vinst på våra rader L ,men jag hade turen och fick vinna 50 kr på mina egna rader =). nu ska jag se tv ,jag vill ju inte missa hela programmet. ha det bra /tingeling

Inga kommentarer: