fredag 8 april 2011

inte

...mycket tv den här kvällen blev det. efter vi käkat på pizzan tjatade oscar om att få fara o se på en crossare. och vi for jag följde med trots att jag är emot ett köp av en sån stor crossare. kan lugnt påstå att vi tycker olika. jag var tvungen säga rakt ut på plats att var alldeles för stor och att jag inte tänker ligga med oscar på sjukhus om han bryter både armar o ben..... jag är inte populär nu kan jag säga....men jag är som jag är och säger vad jag tycker precis när o var som helst. jag är väldigt rädd om oscar och han är värd mer för mig än en crossare. är jag kanske för överbeskyddande el? nåväl jag har sagt mitt och får han en större crossare så är det inte jag som bestämt det. när jag kom hem for roger o oscar o hämtade anton och nu är pojkarna i sovstugan. jag ska snart bädda ner mig o sova. ja så har fredagkvällen gått och i morgon är en ny dag och då får vi ändå hoppas att kenot ger en vinst för vi blev utan vinst i kväll....sov gott

Inga kommentarer: