onsdag 20 april 2011

kanske

...skulle jag ta o bädda ner mig klockan har ju passerat 23....eller så hänger jag vid datorn en liten stund till. det mesta av denna kväll har jag tillbringat här.
det är nå fel på låset till porten härnere när roger kom hem strax efter 21 så tog han inte sig in med nyckeln och jag gick ner för att öppna porten men det gick inte att öppna....efter en stunds vrid och ryck och roger provade med nyckeln utifrån till sist gick porten upp. en stund senare gick vi för att kolla porten och då stod en granne utanför och inte tog sig in. lite ryck och vrid så kom sig även hon in. jag ringde ett journummer utan svar och även grannen och då fick hon svar och nu är låset borttaget och vi är inte innelåsta längre.
roger har farit upp till sovstugan med mat o snacks leverans till pojkarna så att dem inte behöver va utan föda.
känner mig trött det kanske ändå är bäst uppsöka sängen . i morgon är en ny dag. sov så gott...

Inga kommentarer: