onsdag 6 april 2011

gomorron onsdag

.....nu är det vinter igen =(. kan man ju tro när snön vräker ner ,men det är ju april månad och vädret är väldigt växlande ena dagen fint o nästa dag pissigt. jag hoppas det slutar snöa snart för jag vill ha fint väder ,allt känns betydligt bättre bara vädret är bra=). vaknade vid 06.00 låg kvar en stund och klev upp strax efter 06.30 för att ta en dusch och därefter få i mig morgonkaffet och morgonsnusen. i natt har jag haft mycket värk och har legat vaken ett bra tag.....=(. jag måste vila en hel del i dag för att värken ska lätta. klockan 09.00 har jag massage sen får jag se vad jag gör resten av dagen. lottot ska lämnas in under dagen och några kenorader ,med förhoppningar att vinna stort ikväll. pojkarna har jag ringt o väckt dem är på väg till skolan.här är det lugnt o tyst endast tvn surrar. jag ska dricka kaffe kopp nummer två den här morgonen.....hej hej

Inga kommentarer: