fredag 29 april 2011

fredag eftermiddag

är det nu. den här dagen har varit ganska full av aktiviteter. pitehälsan på morgon och där gick det bra. eftr det så åkte vi på några affärer. roger handlade men inte jag för jag hittade inget som jag kände att jag ville ha och behövde. det tog inte lång stund så satt vi i bilen påväg mot byn. när vi kom till byn for vi och käkade på grillen. ja jag åt oxå =). därefter sprang vi in på bla ica o kiosken innan vi for hem. anton hade kommit ner på byn tidigt och oscar åkte upp till sovstugan. anton o roger stannade hemma en stund innan dem for upp till sovstugan o garaget till en väntande liten oscar. jag själv stannade kvar hemma för att vila. jag har hängt/ vikit tvätt diskat undan oxå har även hunnit en sväng på solariet och hem igen och hopp in i duschen och nu är jag stilla en stund i soffan framför datorn. vad som händer i kväll har jag ingen aning om ,den som lever får se =)....ha det bra.....

Inga kommentarer: