lördag 30 april 2011

lördagkväll

mest bara slöat , tills vi åkte för att hämta anton o hans kompis. det blev nån ragg innan dem skjutsade hem mig kl 21 sen for dem upp till garage o sovstugan där hela bunten ska sova i natt. ja för mig blir det en ensam kväll hemma i soffan framför tvn för nå annat finns inte att göra. den här dagen hamnar i kategorin "tråkdag".
ingen vinst på mitt lotto. vårt keno blev 5 kr i vinst. vann på mitt eget keno sammanlagt 35 kr....inte mycket att hurra för......nu är det dax att och se om jag hittar nåt bra att se på tvn. hej hej....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen du kom ju hem senare än nio ska upp o montera portar i boden imorrn pust

annelie sa...

gomorron ! jag var hemma kl 21jag skrev inlägget 21.38. ,roger var bara ner igen senare för att hämta mat som han glömt ta med. hoppas det går bra med portarna.