måndag 11 april 2011

solig måndag

och min dag började kl 05.35 vaknade jag. 06.15 ringde o väckte anton ,oscar stannade hemma idag så han fick sova. försökte somna om ,klev upp 06.35 drack morgonkaffe och klädde på mig satt vid datorn en stund. 08.00 tog en promenad lite halkigt men behagligt varmt ute den tiden på morgon. 09.00 tränade hemma. kl 10.10 kom lillebror o sambo o lämnade av hennes pojke o for i väg på ärrende (eftersom jag inte hade nåt annat att göra så spelade det ingen roll) kom tillbaka fyrtio minuter senare . 11.30 tog en promenad o lämnade in keno. 12.00 vila o tittade på tv. 12.30 hängde tvätt 13.30 hade glömt äta så jag lagade äggröra (lchf) ,nyttigt. kör en period nu där jag minskar kolhydratintaget. 14.00 gör inget vettigt ,funderar på att ta en promenad. idag börjar nedräkningen .....en månad till jag åker bort.... när jag läser vad jag gjort idag så kan jag konstatera att mitt liv är ganska inrutat, tråkigt innehållsfattigt. jag säger som ungarna brukar säga. DET SUGER JU ....

Inga kommentarer: