tisdag 12 april 2011

silviakaka kladdkaka o middag

....nu sitter jag ner efter att ha stått vid spisen i två timmar. jag bestämde mig för att baka en kaka till efterrätt så det blev en silviakaka när jag ställt in den i ugnen så rörde jag ihop en kladd kaka , lite mycket kladdig men pojkarna gillar den så då får dem nå kvällsgott i sovstugan. middag har jag oxå lagat och som sagt gjorde jag köttfärssås o pasta. oscar kom hem från skolan ,käkat middag och nu gått till bussen. anton ringde för en stund sen och frågade : måste jag komma ner på byn? nej inte måste du det svarade jag. jag fyllde en matlåda och han får mat när oscar kommer upp. jag har haft mycket värk i dag ,var tvungen att ta medicin för att stå ut och kunna göra nåt. men nu är det vila som gäller. åå va händer ? ...solen tittar ju fram =) hoppas att det blir fint väder som håller i sig nu då....

Inga kommentarer: