tisdag 5 april 2011

hemma igen


inom de här fyra väggarna.....en glad överraskning när jag öppnade brevlådan och såg att mina röda jeansleggings hade kommit och ojjj va jag gillar dem=) fina och väldigt sköna. efter utvecklingssamtalet tog jag bussen till luleå och med mig hade jag ett gäng kids. när vi hoppade av bussen i luleå så skingrades alla och anton jag o en kompis åt anton gick o käkade lunch på dagobert. efter det delade vi på oss jag strosade omkring på shopping där jag en stund senare mötte en kompis. jag köpte inte mycket i stan ett skal till telefon ,långklänning o en t-shirt till oscar. tog bussen hem till byn klockan 14. klev av bussen strax före 15 och in på kiosken för att förlänga mitt keno. sen gick jag raka spåret hem för att ta en dusch och nu lite slappa ,dricka lite kaffe och bara va. ha det....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snyggt dom satt dina nya leggings. Härligt med en shoppingtur.