fredag 8 april 2011

fredagmorgon

och jag vaknade tidigt som attan 05.40...gaah....jag försökte verkligen försökte somna om men inte lyckades jag det. så runt 06.30 klev jag upp. sitter här med min första kopp kaffe o funderar på vad jag ska göra idag ,hur vädret ska bli mm....minusgrader ute när jag klev upp ,skönt att ta på sig jumpsuiten o krypa upp i soffan. i går eftermiddag var jag i väg o köpte en lila jumpsuit faktiskt mycket finare än min rosa som hänger i garderoben. var i väg i går på solariet ,när jag ändå var ut o rände. =) sen gick jag hem för att laga middag som sagt blev det kotletter i krämig sås o ris ,gott. pojkarna for upp till sovstugan efter skolan och sen for vi upp med mat o samtidigt hälsa på dem en stund. när inte dem kommer hem ,så måste jag fara dit för att få träffa dem. idag är det fredag och det känns bra med helg ,få se vad som händer då......nu ska jag dricka kaffe ....hej hej

Inga kommentarer: