onsdag 20 april 2011

onsdag mitt i veckan

och inte vilken vecka som helst heller är det ju.....självaste påskveckan. dagen startade när jag vaknade vid 06.15 låg kvar en stund och klev upp vid 06.45. en skön morgon.
när det började närma sig lunchtid så tog jag en promenad för att fördriva lite tid och passade på att lämna in dagens lotto som dessvärre inte gav nån vinst. kenot gav iaf en liten vinst. vi vann 5 kr på våra rader L ....alltid nåt haha....mina egna rader gav hela 15 kr i vinst. lite billigare att lämna in kenot i morgon blir det. =). väl hemma igen så hängde jag tvätten som hade tvättat klart medan jag var ute på promenaden och vek lite tvätt därefter slappade jag och jag slumrade till nån stund.
på eftermiddagen ställde jag mig vid spisen för att koka i hop nå mat till pojkarna som är fortfarande upp i sovstugan. jag stekte plättar och kokade korv o makaroner och när roger kommer hem från jobbet så får han åka upp med maten till dem. joo det är faktiskt så han har jobbat till närmare kl 20 i kväll och nu är han påväg hem.
ikväll har jag varit ut på en promenad förbi min bror o sambo för att hämta oriflame produkt som jag beställt. kom hem för en stund sen och sitter nu här för att göra ett blogginlägg och däremellan kika på mästerkock som visas på tv4 nu. ha en fortsatt bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: