torsdag 28 april 2011

lite av en

....slöardag har det varit. hade en skön förmiddag. mitt på dan typ lunchtid tog jag en promenad för att köpa råvaror till dagens middag: purjolök, hönsbuljong o avocado...hmm....ni får fundera en stund till jag berättar vad resultatet blev.efter jag handlat så gick jag o hämtade ett bokpaket som jag beställt ,tre tjocka nya pocketböcker =) jihoo nu har jag lite läsning framöver....sen styrde jag stegen hemåt och när jag kom hem så hängde jag tvätt och plockade lite innan jag la mig för att slappa i soffan. och jag somnade....sov lite mer än en timme...gaahh....undrar hur jag kommer somna ikväll.
kvällsöppet i affärerna i kväll och givetvis blir det en sväng för att kolla vad som finns =) ,jag har svart bälte i shopping och vill att det ska förbli så =). har kollat lite tradera idag och budat på en till bikini =). jag har vunnit en auktion på en bikini och jag väntar att den ska komma med posten ,den borde ha kommit vi det här laget. men för säkerhets skull har jag mailat och frågat var den håller hus. vill ha den j-klat nu......
håller tummarna att kvällens keno ska gå in och bli en fet vinst....hoppas på det som alltid. =)
ja just det jag skulle ju avslöja vad jag gjort för middag innehållande purjolök hönsbuljong o avocado. kycklinggryta o ris.....mums det var gott.....ha en bra kväll

Inga kommentarer: