onsdag 27 april 2011

gomorron onsdag

om jag inte haft så j-kla mycket värk så hade dagen kunnat bli bättre. men nu är det som det är ,bara härda ut och hoppas värken lättar ju längre in på dagen vi kommer. ser ut att bli en fin solig dag ,det ser inte ut som att det blåser nå iaf....nåt som e positivt.
okej vad ska jag prata om.....hmm....ja.....hmm.....svår fråga hmm....det blir nog bara prata en massa strunt har nog inte direkt nå vettigt att säga.....är fortfarande ganska fin i håret sen jag va till frissan i går =).....en månad till jag ska dit nästa gång =)
jag väntar paket med posten och hoppas det ska komma idag. har ju vunnit två aukiotner på tradera under helgen =) ,en ny bikini inför beach 2011 och en armbandsklocka digital =)
idag ska kenot o lotto lämnas in och ett bokpaket hämtas ut ,men innan jag tar en promenad så måste jag vänta på samtal från smärtkliniken kl 11. och på ett samtal från vc kl 09.05....
morgonkaffet har jag druckit och det är väl lika bra att köra träningsprogrammet och vänta på telefon ....hej hej

Inga kommentarer: