onsdag 6 april 2011

som snabbast

är jag in och lämnar ett avtryck av mig här. onsdag har övergått från dag till tidig kväll och jag har slappat en hel del i eftermiddag. på morgon var jag på massage sen hem en stund för lite avkoppling ,snö/regn öste ner fram till efter lunch nångång och nu tittar solen fram ,hoppas på en fin dag i morgon. jag har diskat ,plockat tvättat kläder och sånt nödvändigt ,men vilat korta stunder emellanåt måste ju tänka på att inte va för energisk för då blir värken bara än värre. oscafr kom hem från skolan och hade bråttom upp till sovstugan ,men jag hann iaf med att laga mat medan han tog en dusch. anton kom hem o tog en dusch sen hann dem båda äta ordentligt innan dem tog bussen upp till sovstugan. ofattbart för mig att dem har så mycket skojigt att fördriva tiden med i garaget o sovstugan ....men jag vet ju alltid var dem är när dem är där uppe ,det är en stor trygghet för lilla mig =). mina pojkar är så duktiga o skötsamma =). nu sitter jag här i soffan och bara längtar till kenodragningen börjar och före kenot är det lottodragning och jisses va kul om det blev nån stor vinst ......ha en fin kväll.....

Inga kommentarer: