torsdag 3 oktober 2013

sovit

nu är jag här. har sovit lite fler timmar denna natt trots att jag som vanligt varit vaken några gånger och drömt en hel del.....ojj ojj så mycket jag drömt.....
har mycket värk men jag kämpar på som vanligt ingen ide' att tycka synd om sig  då ingen annan gör det.....
känslan att känna sig ensammast i världen har jag och vad ska jag göra för att den ska försvinna?.....det är nåt att grubbla på......som vanligt klistrar jag på mig ett leende....
om en stund ska jag lämna varma täcket för att kliva upp och göra mig i ordning för den här dagens utmaningar......
jobbar som vanligt och sen får jag se vad som händer horoskopet ser inte lovande ut för min del ,jag kan komma att påverkas negativt av nån , bäst att vara på sin vakt idag.......hej hej

Inga kommentarer: