onsdag 9 oktober 2013

nu är det...

nu är det slut svamlat för den här dagen. har precis krupit under täcket ,behöver värme är frusen...känns kallt ute i kväll.....brr...vintern är nu nära skulle jag tro.
i morgon är det jobb som vanligt med start 09.30 och då är full fart för att hinna med så mycket som möjligt.....få se hur mycket jag hinner jobba i butiken ,jag ska ju hinna med att ha  lunch också...
nåja när klockan är strax efter kl 14 då går jag hem......
torsdag och jag tror inte jag har nåt speciellt inplanerat efter jobbet förrutom de vanliga sysslorna så som laga mat ,diska ,plocka och greja....slappa och läsa min bok ska jag väl hinna med =)....
vann i alla fall några kronor på lottot i kväll och nån krona på kenot....=)....men ingen drömvinst blev det ikväll heller....
nu säger jag sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: