söndag 13 oktober 2013

lite av varje och funderingar

är förkyld ,orkeslös och ingen livsgnista kvar......
för en stund i dag fick jag skingra mina tankar ,tack bästa vännen för att jag för en stund fick annat att tänka på =).....
orkeslös men ändå försökt få timmarna till att gå. har varit ut för jag blir ju så rastlös av att bara vara hemma inom de här fyra väggarna. spelat bingolotto ,men efter en stund gav jag upp.....ingen ide' ,ingen vinst.....=(....
och så till mina funderingar .....varför ödsla tid och energi på folk som inte bryr sig som tar mig för given ?....jag ger så mycket av mig själv så jag borde vara värd mer ..... kanske är jag för snäll ,kanske dags att börja säga i från ,kanske dags att börja tänka mer på mig själv ,så kanske jag börjar må bättre....
livet är inte lätt ,livet är hårt....tänk om jag en dag kunde betyda allt för någon ,någon som bryr sig om mig.....vilken lycka....
nåja nu ska jag inte surra mer...
i morgon jobb och därefter ska jag på ett möte som inte tar alltför lång tid hoppas jag.....
sov gott

Inga kommentarer: