onsdag 30 oktober 2013

jobb ,grejs och främmande

gick i väg på jobbet lite tidigare och jag hamnade precis där en försäljare var och inköp av smycken gjordes. =).....
timmarna gick och vid 14 gick jag hem. såååå otroligt trött och sliten jag varit hela dagen ,värken tar mycket av min energi....=(....
att prata med bästaste vännen fyllde på mitt energiförråd =) , du är ju BÄST vet du det?.....det blev en kulig eftermiddag jag värdesätter all tid jag får tillbringa i din närhet...=) kram till dig
åter hemma då fick jag främmande en stund av min farbror och hans fru ,kul och de hade med sig en bukett rosor =)....tänk vad uppskattat det är att få blommor =)....
sen då dem åkte har jag bara tillbringat kvällen ensam hemma ,svamlat och sett tv som vanligt ,tråkigt. .....
ingen vinst på lottot i kväll.....
är nerbäddad och snart är det lika bra att försöka sova undra hur länge jag vrider och vänder på mig innan jag somnar....
i morgon jobb som vanligt 09.30-14 och en rast däremellan.
dags att sluta surra och kanske läsa lite.....
lämna gärna kommentarer ...sov sött

Inga kommentarer: