fredag 4 oktober 2013

tråkkväll och värk

jobbat i eftermiddag och kom hem strax före 18.30....trött och värk (tandvärk och i kroppen)....ställde mig i duschen en stund senare klev jag ur duschen o klädde på mig.....tände ljus runt om i läggan startade tvn ....
tråkkväll bara varit hemma ,inte gjort  mycket ,bara tråkat......trött och värk har lämnat tvn och vardagsrummet och bäddat ner mig i sängen trots att klockan inte är mycket. men vad ska göra ?....tror jag läser min bok tills jag somnar ....tänk så kul om telefonen kunde ringa och att det var nån mysig person på andra sidan luren =).....
i morgon ska jag jobba 10-14 sen efter det har jag helg......ledig både söndag och måndag ,känns inte helt fel....
hoppas din dag varit bra bästa vännen min ,hör av dig när du vill och gör mig glad....=)....kram till dig.
nu ska jag läsa ....om jag inte är tillbaka med fler inlägg ikväll så passar jag på att säga sov gott och dröm sött ....

Inga kommentarer: