måndag 28 oktober 2013

Eftermiddag

Efter uträttat mitt ärende på morgon så gick jag hemåt. Haft lite av en vilodag , men då det blev eftermiddag så blev jag glatt överraskad när jag fick oväntat besök av bästa vännen min , mysigt att få se en liten skymt av dig vännen:).......resten av eftermiddagen /tidig kväll har jag bara svamlat bl.a.
varit ut en sväng i regnet .....
Telefonen min har gått varm denna dag , kul...... Jag har nog inte pratat så mycket de sista dagarna för jag känner mig så surrig. Ska försöka lyssna mer än jag surrar .....
Nu sitter jag ner en stund i soffan men vad jag sen ska göra det vet jag inte hoppas nåt kusligt händer för jag är alltför rastlös ....
Å hörru du bästaste vännen jag vet att du är in och läser mina inlägg och jag vet att du är skrivkunnig :)...LÄMNA kommentarer :)......puss

Inga kommentarer: