onsdag 23 oktober 2013

tråk....

tråkväder hela dagen och jag har mest bara svamlat och haft mindre roligt , men hela dagen har ju inte varit tråkig för jag har haft en mysig , underbar och avkopplande stund däremellan. =) tack bästaste vännen min för att du finns och gör mitt liv lättare och mer innehållsrikt .....=) KRAM.
har varit ut på byn ,gått i snö/regn slaskvädret upp på byn för att göra diverse ärenden. lämnat in kvällens lotto och handlat bla.....sen gick jag hem och när jag var hemma så var det bara att hänga upp den dyblöta jackan på tork och sätta sig under filten i soffan för att få lite värme....
eftermiddagen har jag mest bara som sagt svamlat. fixat lite mat för Oscar var hungrig. nu vete sjutton vad jag mer ska göra.....jag hade ju tänkt göra lite nytta ,få upp en vägghylla men det sket sig då jag behöver en slagborr .....hmm......jaja....så småningom kanske jag lyckas få upp hyllan ....
i alla fall så vet jag att det är dags att sluta surra och dricka kaffe....hej hej

Inga kommentarer: