tisdag 22 oktober 2013

jobb tvätt och grejs

for i väg på cykeln i morse på jobbet var där ett tag innan jag började , för att jag hade inget annat att göra. jobbat mina timmar ensam i butiken. jag har haft fullt upp så dagen har gått ganska fort...
när arbetsdagen var slut hoppade jag upp på cykeln och trampade hem för att springa ner i tvättstugan. kläderna är tvättade och hänger nu i torkrummet ,sen i kväll ska jag ta reda på de rentvättade kläderna.
jag och Oscar har varit ut och cyklat en sväng och jag har köpt mig en ny mössa så billig och fin=)....
sen trampade vi hem och jag ställde mig vid spisen. har precis käkat makaroner och köttbullar i krämig sås.
nu spelar Oscar tv spel och jag har lagt mig på sängen för att vila en stund. hoppas nåt kuligt händer i kväll ,känner mig aningen rastlös.
i morgon är jag ledig ,har bara ett ärende i morgon sen har jag resten av dagen då jag kan göra vad jag vill.....känns bra ,ännu bättre skulle det kännas om jag hade nåt kul att göra.....nåja nu vila en stund hej hej....

Inga kommentarer: